Besök på hotell Bohusgården idag

17.02.2017

Lokalerna den 16/9-2017

Idag träffade jag Mikael som håller i konferenser & bokningar på hotell Bohusgården i Uddevalla.

Vi kommer att ha "Min LYXDAG" här, det blir så och datum är ju som ni redan vet, den 16/9-2017.

Det är otroliga lokaler med mycket bra förutsättningar. 

I lokalen Västerhavet kan alla utställarna vara samtidigt & de olika uppträdena kan ske i samma lokal. Vilket gör att vi slipper vandra runt och att även utställarna kan lyssna på de som uppträder.

De kommer att bygga upp en scen i denna lokalen till "Min LYXDAG" & en catwalkgång som blir superbra till mannekänguppvisningen. Vi kommer också att ha tillgång till två mindre lokaler där vi kommer att ha de olika workshopsen.

Handikapptoaletter finns det och det kommer också att finnas en hotellrum, om det är någon som behöver vara ifred en stund eller för att vila sig lite.

Nu hoppas jag att det är många som vill komma på detta och att vi kan få sponsorer som är med och bidrar, och gör så att denna dagen blir möjlig att genomföra.

Om du undrar över något så hör bara av dig på kontaktuppgifterna som finns på alla sidor.


Lokal Västerhavet
Lokal Västerhavet

MIN LYXDAG 17/11-2018

FOLKETS HUS

Göteborgsvägen 11 B, 451 42 Uddevalla

RING OSS

+ 46 709-376 960

SKRIV TILL OSS

info@minlyxdag.se 

margareta@smartbojen.se


Öppettider

MÅNDAG - FREDAG

08:00 - 18:00

LÖRDAG

Stängt

SÖNDAG

Stängt

Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång