YES!! Vår första SPONSOR

25.03.2017

När jag öppnande mailen igår så läste jag, " Vi vill gärna sponsra till Min LYXDAG. Har du något bankgiro?"Herregud så glad jag blev! Äntligen någon som vill och förstår hur viktig en sån här dag är för personer med olika funktionsvariationer.

Sponsoren är Fastighetsbyrån i Uddevalla.

Tusen tack!!

Naturligtvis behövs det ännu fler som vill sponsra med ett bidrag så dagen får att genomföra. Så tipsa gärna om du känner någon i din omgivning som kanske skulle vilja sponsra. BG är 747-0685

Det kommer in fler och fler utställare också, så tipsa gärna om det också.

MIN LYXDAG 17/11-2018

FOLKETS HUS

Göteborgsvägen 11 B, 451 42 Uddevalla

RING OSS

+ 46 709-376 960

SKRIV TILL OSS

info@minlyxdag.se 

margareta@smartbojen.se


Öppettider

MÅNDAG - FREDAG

08:00 - 18:00

LÖRDAG

Stängt

SÖNDAG

Stängt

Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång